Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

Terselit Jua Kerajinan

Lihat daguku itu Double Trouble
Dagu kami samekan..


Dalam kemalasan terselit juga kerajinan aku disebabkan..

Gambar2 yg ada pada FB sahabat aku Fazeyla Rosly... terima kasih ye kerana beri aku keizinan menggunakan gambar ini.


begitulah keadaan aku ketika berpantang dahulu.sebenarnya aku tidak berpantang dengan betul dgn keadaan Qayyum ketika itu yang banyak meragam, kuar masuk hospital, kuar masuk wad membuat aku tidak kembali seperti dulu dan lagi pun aku masuk keje pada hari ke40 kesian sungguh aku ketika itukan..

Disebabkan Jaundis kulit Qayyum menjadi gelap akibat berlampu selama 3hari kalau 1 lampu takpe ni 2 lampu atas bawah tu...tp xpe lelaki klu putih nnt jambu plak kan..

Hitam2 Setompok Manis Walaupun Hitam Dipandang Manis..

2 comments:

Luv like this.... said...

tp dah besar qayum x nmpk la gelap..still comei!!hehe

zura bahrin said...

tang kaki dia wane x sekate lg...dh rajin gune bio oil tp x de kesan pun...