Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Our 2nd Baby...

NAME : BABY Q

DUE DATE : 02 JULY 2011 / 22 JULY 2011


Last week.. sabtu 8 January 2011 aku dan En Suami pergi scan di Klinik Sunli, SgRambai mmng bagus Doctor tu bg penerangan satu persatu caj dia pun berpatutan ( murah lah ) sbb ni normal punye scan...teruje mmng teruja walaupun ni bukan kali pertama scan hikhik....Bb Q begerak2 aktif kejap2 angkat tangan dan kaki dia serupa macam abg dia time umur 11 minggu ++..Aku tgk keadaan rahim aku agak luas buat dia buat aku rase senang hati coz time Qayyum keadaan rahim aku agak sempit dr yg normal, may be sbb aku sudah besalin tu yg kali ni rahim aku agak luas...
*
*
*

tadaaaaa
ni lah Baby Q (see tgn dia angkat sebelah )
*
*
*

Ni nak cerita pasal kenapa due aku de dua date..ikut ukuran bb sudah 14minggu 6 hari pada hari tersebut tapi ikut kiraan period aku bb aku 12 minggu 2 hr so perbezaannye ade lah 20 hr..Doctor suruh aku ikut kiraan period aku tu, tp aku x kesah lah klu besalin awal 2 minggu sbb Qayyum pun keluar 10 hari awal.

*
*
*
Ketika itu Qayyum 11 minggu





rahim aku yg agak sempit.
*
*
*

Hero mama & papa....
Untuk kalian mama & papa mensyukuri nikmat ini kehadiran kalian membuat kami hidup begitu sempurna....

No comments: