Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

Menu Lunch & Kudapan..

2 entri aku untuk hr ni rajinnye..rajin ke??? meh sini aku nk cite pasal entri aku ni pasal mkanan sioott hihihi.


SEjak mengandung ni de saja rezeki aku ni banyak plak Alhamdulillah Syukur Nikmat....hari ni lunch aku ialah Prosperity BUger wahhh sedap x sangka plak balik je brother ni dr banting bawa balik paper bag MCD n terus hulur tgk2 dlm nampak spring union tp patato hihi xyah lg tgk sampai dlm dh tau pe jenis buger tu...tgk jam baru pukul 12 30 de lg 30 mnit nk pukul 1.00 x sabo aku nk merasai buger yg setahun sekali kuar bila nk dekat CNY, mase thn pertama dan kedua buger nie kuar mmng besh x same dgn sekarang dulu punyer besar daging dia tebal..tp hari ni aku rase mmng best n sedap sbb org yg belanje hahahha....






After lunch td de amoi staff ofis aku ni masuk dia bagi fortun cookies (betul ke ejaan name cookies ni ) belek2 ar tgk paket cookies tu nk tgk tande halal tu yg paling penting,setiap pe kite mkn n pakai kite mesti kene amik tau ttg itu... apa yg penting??? HALAL...Dalam cookies tu de satu note " WE DO THREE KINDS OF JOBS, CHEAP, QUICK AND GOOD" rase nak mkn lg cookies nie tp dh kenyang nk tau pe lg note kat dlm cookies nie...*(zura jgn mkn bnyk sgt awk tu dh berat sgt)

3 comments:

Kasih Firdaus said...

meriahhhhhhhhhhhh nya makan zura,
elok la..baby nak makan tu...

Anonymous said...

fortune?? hehehhe..

zura bahrin said...

tenkiu ye betulkan ejaan saya...puan naxa