Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

BerEMOSI...

Seperti biasa Gambar Hiasan
Hari yg sungguh EMOSI buat aku. EMOSI merangkul semua perasaan yang aku alami sekarang. Ini bukan cerita ttg aku tp ttg sesorang yang aku panggil KAKAK..yg aku gelarkan kat sini Kak I ..( Walaupun akak xde lagi berkait dgn AR kita still saudara sampai matikan? ).....
Berbalik EMOSI aku hari ni. Seharian aku membaca blog milik Kak I, hati ni sebak dan ada mase air mata ni menitis kepipi. Aku kagum dgn ketabahan Kak I sebagai seorang WANITA menempuh segala pancaroba yang dihadapinya. MAMPUKAH aku hendak lalui apa yg Kak I tempuhi? Jawapan aku sudah tentu tidak.
Anak2 Kak I yang masih kecil mengerti segala pergolakkan hidup yang dihadapi oleh mamanya, dan yang sulung dia menjadi matang ttg hidup ini dn menjadi pelindung buat adik2nya.Buat Sikecik F, sungguh aku rase betul2 simpati buat Sikecik F lahirnya dia tidak mendapat kasih sayang seorang yang digelar AYAH, PAPA, WALID,DADDY, ABAH ataupun BABAH, tapi aku yakin Kak I memberi Sikecik F lebih dr kasih sayang dr insan yg bergelar AYAH, PAPA, DADDY, ABAH ataupun BABAH..
Pesanan Buat Putera2 Dan Puteri Kak I (mcm lah mereka ni baca blog aku kan)
Jadilah org yang berguna kelak, jadikan ilmu dunia dan akhirat sebagai pentunjuk hidup, dan juga hargai setiap pengorbanan Mama kamu semua buat untuk kamu semua setiap masa kerna SYURGA ITU DIBAWAH TELAPAK KAKI IBU

No comments: