Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

Dont Worry Be Happy

Due date tebaru 08/07/2011





risau..risau..risau...tu lah yg bermain2 dekat kepala otak aku sekarang ni..nk tau kenapa???hr ni aku pergi klinik buat 1st check-up bermakna sekalilah buat buku PINK banyak aku kene buat cucuk2 tu baselah (base lah cam x penah je kan aku ni).Pagi pukul 7.50 aku dh terconggok kat klinik desa dengan membawa harapan cepatlah selesai tp.....uhhh x best betol yg kat klinik x de nk amik darah untuk VDRL dgn HIV dia suruh aku pi klinik kesihatan Jenjarom, dekat situ org x seberapa ramai tp slow sgt2. aku masuk pukul 9am aku kluar pukul 1140am lame tu lepas sesi amik2 drah kene jumpe Doctor plak..... dgan kesabaran menunggu akhir nye name aku dipanggil jumpe doktor, masuk2 dia suruh aku baring nk buat scan ( best2 dpt jumpe baby Q lagi )...scan2 Doctor tu bgtau yg bb aku saiz lebih dr sepatutnya..ikut kiraan bb dh 15w 3d sama dgn klinik private aku pergi..


*


*


*


ni lah pekare yg aku risaukan ni...nxt month 23hb Feb aku kene repeat scan nk tau pe yg x kene, sekali dgn MGGT (paling benci piyau kepala dibuatnye)...nk kate date aku pasti dh date period aku, aku harap sgt2 sume dlm keadaan baik2 belaka..

No comments: