Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

Terima Kasih Daun Keladi


Selamat thn baru azam baru tak de lagi masih lagi dgn azam yg lepas...Manusia hanya merancang Tuhan yg menentukan betul kan...


Disini aku nak ceritakan tentang BUAH MARKISA yg aku idam2kan tapi.....aku masih nak seperti mula2 aku rasa nway aku ucapkan bebanyak terima kasih atas susah payah kawan aku sorang nie mencari dan menghantar buah tu kerumah aku semalam 02hb Jan 2011..pada minggu sebelum tu dia mencari2 dn dapat buah tp sayang seribu kali sayang bukan buah tu tapi buah delima yg disangkakan markisa...


http://www.facebook.com/photos.php?id=100001020564463#!/profile.php?id=100001214648788 kepada sidia aku nk ucapka banyak2 terima kasi sekali lagi dgn BUAH MARKISA..

2 comments:

Kasih Firdaus said...

so..dah tak mengidam lagi la yer...bahaya ni..ngidam buah yg susah dapat....

zura bahrin said...

masih lagi sbb x same yg dirase dulu...tgh tunggu 1 lg owner buah dia akan msk 2 ke 3 minggu lg...hukhuk sabar menanti ni...