Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

Serabai......


Macam mane buat blog cantik, kemas dan teratur ye?

Tadi aku de dok tinjau blog Naxa ternampak plak aku blog salah sorang member dia ( BELOG CAP AYAM ) tertarik, terpikat mmng cantik dan teratur blog dia membuat aku so......jeless. Penat aku dok belek2 blog aku last2 serabai jadinyer, ade diantara kamoo sume dpt ngajo aku utk buat blog klu x cantik tp sedap mate memandang nyer...Tunjuk ajarku sifu!... Lagi satu aku penah reg. kat nuffnang tp haremm x leh langsung..malang sugguh nasib gue hukhuk uwaaaaa....

Pe yg harus aku lakukan nyer selain menggondam segale web yg de berkaitan ngan blog nie ye kawan2?....

4 comments:

faiz said...

usaha lagi...:)

zura bahrin said...

tenkiu kamoo,

kamii akan usehe lg sampai jumpe lif kejayaan ahaks...

feeda84 said...

zura... aku try "nuffnang".... success u! cube ko try lg...

zura bahrin said...

tahniah feeda...aku hampeh x dpt2 lg..