Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

Biru Atau Merah Jambu?

Gambar Hiasan..
Mentang2lah tgh BERBADAN DUA entri sume pasal preagnant je..tp aku tak peduli sebab aku tgh mood excited nk dapt 2nd baby org nak kata pe kata lah "ADE AKU KESAH"
Biru Atau Merah Jambu ? Aku tau korang dah tau colour tu berkait dgn apa kan.. Nak gelak dulu hahahhahhaha...baru nak masuk 11 minggu sebuk pikir gander baby, aku yang sebenarnya nak BABY GIRL time 1st preagnant tapi aku bersyukur sangat dpt MUHAMMAD QAYYUM DHANIAL sebab aku dapat penuhi impian suami aku yang inginkan anak pertama kami BOY.
*
*
*
*
Tidak mengharap tapi ada sedikit harapan untuk mendapatkan BABY GIRL tapi aku sedar ni bukan kerja kita ni semua kerja ALLAH SWT sememangnya aku tidak boleh melawan takdir jika tidak kesampaian. (Puan Zura SYUKURILAH apa YANG DIBERI ye..)
Anak2 mama jgn kecik hati ya mama saja je nak hiburkan hati percayalah BOY atau GIRL kamu tetap anak2 mama yang amat mama sayangi kerna kamu adalah ANUGERAH yang tidak terhingga..
List dibawah name pilihan aku tp aku nak 2 nama sahaja nak digabungkan. Baru mencari nama GIRL sahaja BOY belum ada MOOd nak mencari lagi hikhik..
  1. QISYA = HIDUP DALAM KEADAAN BAIK
  2. ZARA = PUTERI
  3. SOFEA = MENAWAN

p/s = JIka ada candangan untuk nama BOY dgn BESAR hati aku alu2kan..

2 comments:

Luv like this.... said...

utk boy...Qaid la!!heh

zura bahrin said...

sudah menjadi pilihan Qaid..tgh cari yg belakang nye plak .
tenkiu ye mama Qaid benar kan kite gune name tu hikhik