Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Tak Macam Adik Beradik Je...

Anak-anak bujang aku Pagi ini sebelum aku pergi kerja..Qayyum dah mandi Qhalysh lagi mucuk-mucuk mashamm.

Bila aku perhatikan anak-anak aku ni punya raut wajah yang tak seiras. Kalau dah besar tentu kawan-kawannya tak percaya bahawa mereka tu adik beradik..Sila perhatikan muka Qayyum ikut muke En. suami dan Qhalysh plak ramai yang bagitau dia ikut muke aku, akhirnya aku ada zuriat yg seiras muka aku..so inilah yang dikatakan adil dan saksama.

Disebalik wajah ke'cute'tan mereka berdua ni ada juga kesamaannya iaitu tang dagu dan bibir.. tu mahal tu...Dagu ofkos ikut dagu cumil aku ala-ala dagu kerang :P (masuk bakul angkat sendiri), Bibir plak ni lagi istimewa bagi aku lah sebab unik sangat-sangat. Nak tau kenapa aku kata unik ?? bentuk bibir mereka berdua tu 2 in 1  bahagian atas ikut bentuk bibir aku , bahagian bawah plak ikut bentuk bibir en suami yg berbelah...

Lepas ni camnelah rupe anak ke 3 aku nantikan......

1 comment:

Kasih Firdaus said...

ya betull dagu yg cantik...