Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

Ada Ape Dengan................

sekian lame x kunjung belog ni...bukan x de cerita yg menarik cume kemalasan tu melanda...4 u all information aku dh selamat bersalin baby Q...baby Q ialah baby BOY..........naluri keibuan aku meleset sekali lg tp xpe yg penting aku mensyukuri rezeki yg Allah SWT bg kpd aku suami isteri....

memperkenalkan  MUHAMMAD QHALYSH IMAN
LAHIR:HOSPITAL  BANTING
DOB: 06/07/2011
BERAT: 3.30 KG
TINGGI: 52 CM




 



MACAM MUKA AKU ATAU MUKE EN. SUAMI ? HEHEE.......

sebelum aku besalin aku penah duduk wad kat hospital Klang selama 3 hari..24/06/2011 sampai 26/06/2011 time tu aku terase sakit 15 minit sekali kat ofis dlm jam 12.15pm aku balik tunggu en.suami balik dr ofis dia, dlm jam 1.30pm kami gerak ke  HTAR sampai sane cek sane cek sini scan bukaan baru 1cm..OH NO!!!.....selame aku cek in kat HTAR takde perubahan doc lepaskn aku blik....bermakna sini aku de 9hr sblum aku besalin, dlm mase tu dpt gak lh bawa Qayyum pi jln2...


gambar tu lg 3 hr aku nk besalin ni dekat pantai morib 

 
Dekatdekat aku nk besalin Qayyum banyak buat ragam kadangkadang tak terkawal gak emosi aku dibuatnye Alhamdullah xde kes penderaan berlaku  kuikui...bukan tu je bile dah dpt adik dia lg lh banyak ragam dibuatnye aku tau dia buat ni sume nak amik perhatian dari kami sume...boley dikatakn Qhalysh tu dh puas kene belasah dr Qayyum abgnye.....bila time mlm Qhalysh menangis mintak susu x semene2 dia pun menangis mintak susu juga....

Qayyum ... Qayyum......


cite pasal susu anak aku sume dh betukar susu yg lebih jimat baru bertambah 1 dh betukar ye...pada mula nye aku bertukar susu dari Qhalysh dia nyusu susu Anmum aku tgk dia mcm x puas nyusu asyik mintak je sampai kene catu lah dia nyusu...Qayyum plak en suami beli pack kecik Dugro nk tgk kalaukalau de efek yg -VE..Alhamdullah okey dia minum so dari situ dapat ar jimat siket pembelanjaan harian dn dpt gak lh saving buat ank2 lg pun susu dah NAIK HARGA sekarang ni...


kalaulah susu aku banyak lagilah dpt saving buat tukar kete baru hikhikhik tgk je lah ni saje rezeki buat ank aku tak cukup nk penuhi si perutperut kecil tu...

 paling banyak 11/2 oz sekali pump...

uhhhhh satu hari gak aku nk menaip cite ni esok lusa insyallah aku akan tambah entri belog usang aku ni.....

No comments: