Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Wahh Jari Jemari Ku Menari

Salam untuk semua, kepada yg sedia maklum aku pernah ade blog ni tp dengan kesibukan dengan aktiviti semasa hamil lebih setahun dulu dan juga membesarkan anak, kini "Tora Datang Lagi" hehehe...Alhamdulillah hidup aku kini sempurna dengan kehadiran penyeri dan ikatan kasih sayang aku & suami tercinta iaitu Muhammad Qayyum Dhanial Bin Fariff , Insya'allah aku akan cuba memberi sedikit perhatian dekat blog ini supaya ia tidak hambar dan kosong seperti mana yg lalu...

2 comments:

Sazzy Aziz [ Diva Soda Gembira ] said...

Tambah2 la widget kat blog ko ni.,make more happening!!!

Senang2..visit la blog aku lak ye..hehhe

www.sazzyanaaziz.blogspot.com

zura bahrin said...

hahahha sabo2 ar ni pun baru je tenet ok