Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Rindu Perut Muncit & Gerak2 Didalam...

+ve atau -ve ???
Lewat sebulan dh dan aku juga menduga ada perubahan dalam diri aku ini , x sempat nak keep fit dh ade lagi.....aku musykil lah kenapa line ke 2 nie samar-samar je, timbul macam-macam perasaan kat diri aku ini...dulu time miscarriage aku buat urine test cam ni gak resultnya. Ahhhhhhhhhhhhh malas nak fikir tu semua anggap saja aku ni dh preagnant kali ke3, yg penting aku nk jaga dengan baik-baik....
"Qayyum nak dpt adik tau" malam tadi aku aku bercakap dgn dia, dia senyum je ,mungkin dia faham atau tak faham apa yg aku cakap..selama ni bila aku tunjuk gambar baby dia akan cakap dlm bahasa pelat dia "bie" dan cium gambar tersebut..urmmm dia dh ready kot nk kongsi kasih sayang dgn adik dia nanti..Orang dulu-dulu kata kalau anak dh nonggeng-nonggeng dan hisap ibu jari kaki tandanya nak adik hihihi.......kebetulan plak minggu lepas Qayyum hisap ibu jari kaki dia siap bunyi2 lagi... semua tu kebetulan klu percaya takut syirik plak nanti...aku berdoa agar bayi yang kukandungkan sehat..Amin.....

No comments: