Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Kenapa Orang Itu Sanggup?

Gambar Hiasan
Dia ni pun lebih kurang cam org tu


Geram, sakit hati ishh mcm2 ar perasaan aku ni sedih pun de gak...Persoalan aku kenape orang itu sanggup buat demikian? urmm tepuk air dlm dulang terkene muka sdr.....Kasih Ibu bawa kesyurga, kasih saudara bila berada...aku bukan nk buruk2kan org tu lelebih lg org tu bukan org lain de kait mengait dgn aku...pekare ni mmng 1 fmly aku diamkan nk tgk sampai mane kemampuan org tu tp dasyat giler org tu x reti erti penat tp aku rase dia lg sakit hati dr aku sbb kitorang diamkan je perbuatan org tu...





Adakah ini satu ngumpatan ha?.......ikut kan hati aku ni nk manderem je org tu tp takat ni Alhamdullah Iman aku masih teguh dn aku percaya hukum karma..one day de balasan untuk yg berkenaan.....Pe perasaan korang klu laluan korang di halang dgn kayu , klu kayu xpe bley langgar je tp kayu de paku, klu langgar sure boco tayar..tu salah satu dr beribu perbuatan org tu...aku malu de sangkut pangkut dengan org tu yg berfikiran sempit lebih senang cam org xde tamadun btul kan.....aku x leh nk cite ar pasal org tu lagi dlm keadaan aku berbadan 2 nie emosi kene jg tutur kate n perbuatan pn kene jg...amit..amit..bie sori yer mama terover plak...

No comments: