Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 14, 2011

~no title~

lg 1 hari genap 7bln aku mengandung...

kaki dah mule bengkak tp masih 1st stage, tak seperti dulu bulan ke3 masuk 4 aku aku dh bengkak tp aku harap kali ni bukan bengkak nk besalin..oh no..no.. masih awal lg sygku nk keluar..mungkin berlaku atas sebab 1- pertambahan berat. 2-banyak berjalan atau berdiri...alternatif utk susutkn bengkak ni dgn tido tinggikn kali lebih dari peras kepala uhhhhh rase x selesa dulu penah buat tp sekejap je bangun tido bantal2 tu dh kt lantai...

Badan asyik rase lemah je pegerakkan dh terbatas dgn perut buncit ku ini..pada Qayyum maafkn mama klu mama dokong Qayyum sekejap je bukan kurang kasih &sayang tp mama sediri x larat nk bawa badan mama inikn nk bertambah dgn berat Qayyum...

pada sang suami fahamilah aku isterimu..aku x inginkn stresss aku inginkn kegembiraan aku inginkn lebih perhatian seperti biasa..layan lh aku seperti budak kecil.....bawalh aku kemane aku inginkn..aku tau permintaan aku melampau hikhikhik....

doakan sayang dlm keadaan sejahtera..doakn sayang selamat melahirkn zuriatmu......

2 comments:

faiz said...

selamat mengharungi onak liku utk kelahiran yang ke-2 ni ye:)

zura bahrin said...

terima kasih ye en faiz:)