Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

Akan Putus 3 Urat Lagi..


hari ni janji cek perut dekat Klinik Kesihatan Jenjarom kebetulan hr ni btul2 rahmat bumi Allah SWT....aku sampai xdelah ketegori awal dlm pukul 7.45 am..sampai je letak buku pink kat kaunter n then terus menuju ke belakang menunggu name aku dipanggil untuk amik berat dn juga BP, Alhamdullah berat aku xnaik BP aku pun ok 120/80. selesai je pergi Lab amik bekas urine untuk urine test..urine test aku normal tp kali ni dia x amik HB....cepat x cepat lah pukul 8.10 am. hantar buku kat bilik pemeriksaan peruk plak, ishh yg ni lambat betullh dekat 1jm nunggu baru no aku naik pada hal no aku no 4..Edema aku xde tp kali ni nurse tu malas nk cek perot kot sbb hr ni ramai yg kene amik MGGT dh tu yg kene amik lambat plak sampai alasan hujan...untuk pengetahuan korang semua result MGGT tahap normal dn turun dr yg sebelumnye & esok aku start memantau pegerakkan baby..

gementar dan perasaan x sabar menyelubungi aku..selepas dr bilik periksa td aku terus menuju ke bilik DR, tak sempat nk duduk name aku dh kene panggil..seperti biase Dr. akan tgk dulu buku pink dn bg komen siket2 dh tu disuruh aku baring untuk scan uhhhh time ni yg aku tunggukan...sblum tu aku buat permintaan yg aku nk tau gander baby DR tu senyum tande setuju...tgk sume dlm keadaan ok, air ketumban ok, Uri @ plasenta pun kedudukkan atas..Alhamdulillah dulu time camni lah Uri aku turun.... Dug dag Dug dag tetiba DR. scan tempat yg sane berkali2 aku nampak 2biji..DR bagi tau de 2 biji dn dia buat lg untuk kepastian akhirnye mmng pasti anak aku de bird...so BABY"Q" aku adalah BOY....

DR nampak aku down dia bg aku khidmat nasihat percume pe yg de terima seadanya yg penting sehat, umur aku pun diketegorikan MUDA lg mude ke dh lewat 20'an.....uhhhh tunggu lah 4 ke 5 thn lg nk fikir nk lagi.....

Bermulalah hari ni aku perlu beruseha mencari name untuk Baby "Q" aku ni....

No comments: