Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

Zoo Negara, Kuala Lumpur.

Isnin cuti Am Aidiladha en. suami bawa aku ngan anak2 keluar beseronok ke Zoo Negara, pada mulanya aku buka candangan pegi Wet World Shah Alam tp memandangkan aku tgh "wet" en suami cadangkan ke Zoo Negara....

Orang kate tempat tu dah cantik dh de perubahan tp aku pg urmm x cam dulu mmng berubah binatang kat dlm tu pn dh kurang pak Belang ngan Pak Singa pn dh tua2....Jom lihat aksi2 kami....


 "peace" katenye..

Gajah ni hampir nk amik Qayyum..

disebabkan Beg ni lah
(Child Harness beli dr sis sis Zalizah Nasir )

Qayyum senyum salah camera..
apedaa...

sian dia haus sgt2

aku pun pnat gak berenti rehat ye..
tp Qayyum excited nk jalan lg

antara unta ngan aku mn paling sehat??
hohoHoHo

Selebet je muke masing2...

Qhalysh ngan Papa

Qhalysh lebih berminat kat Penguin dr amik gambar..

OTW nasi arab Cyberjaya...
Sampai menonggeng tidur Qayyum,
Qhalysh sampai kuar air liur lg..

Qhalysh sblum ni pernah keluar tu pun pergi rumah Atok Abah ngan beraye kat kg Kuala Selangor dgn Klang tu pn dilantak dgn tangisan tanpa air mate org tua2 kate nangis sampai "tangan2"...dari tu aku pantangkan dia keluar melainkan pergi klinik sebulan sekali hehehe.....Berbalik dr cerita Zoo ni Qhalysh time tu mmng ok sgt2 cume time kat kedai mkan Nasi Arab Cyberjaya dia buat hal (menangis) mungkin dia sudah x selesa sbb x mandi2 lg..mmng x de feel nk mkn dgn anak meragam..tp mmng sedap Nasi Arab tempat tu, nak snap gambar Nasi Arab tu pn x dapat klu x bley jamu mate korang sume....


*
*
*
*

feveret picca
(tak tau kenape picca ni jd feveret urmmm..)

P/S:: Harga Tiket
Dewasa                        : Rm 20
Kanak ( 4thn Keatas ) : Rm 6



2 comments:

Luv like this.... said...

mcm same he gmbr 1st tu..hehe

zura bahrin said...

apedaa...kan tempat yg same hohoho