Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

menci...mencilah main pakse2 nie

Hari ni bawa hero sepet pegi klinik untuk 3 bulan sepatutnye last week di sebabkn last week dia baru sehat aku kasi dia cuti dulu untuk cucuk 3 bulan, kerana cucuk yg ke3 bulan ni demam..

Time Qayyum baby aku x pernah bawa seorang mesti en suami atau mak yg temankn, tp dgn adanya car seat Qayyum aku bley bawa hero sepet sendiri, lepas ni En suami x perlu amik TIME SLIP lg tau...

Seperti biasa klu pergi klinik tunggu giliran nasib x ramai aku org ke 4..Bogelkan Qhalysh pi timbang 7.4kg dr 6.5kg bln lepas mmng aku dh agak x naik sampai 1kg sbb dia tgh b'diet...Lepas timbang ukur sume aku kebilik pemeriksaan..misi dok check sane sini kat Qhalysh, pegang tgn Qhalysh tgk kawalan kepale dia bila ditarik, misi kate dh cam besar je tulang dh keras duduk pun tegak badan dia, dah tu misi bandingkan ngan Qayyum yg dulu lambat time seumur dgn Qhalysh. Qayyum2 sampai misi pn ingat yg kamoo punye p'kembangan, urmmm..mane taknye dia ar budak pling glemer kt klinik tu klu dtg mesti jd assitance misi..

Cot..cet..cot..cet tetiba misi tanye nape zura x amik pil lagi? aku ckp aku buat perancangan sendiri. ohhh tak bley zura mesti kene amik dlm mase 2 thn lepas 2 thn klu xnk amik tu tak pe baby pn kecik lg..Aku pn 1 kurang cerdik pi jujur sgt knp,misi ni suke sgt nk kene auta x pasal2 aku kene amik balik lepas period nanti, amik pn amik lh tp aku xkn mkn pil tu cume jd org kurang pandai lah pi amik bulan2 kt sane...Aku tak suke main pakse2 ni tp memandangkan tahap sabar aku masih ade aku turutkn juga pasalnye tiap2 bulan aku jumpe dia juga.....
ni pil aku dapat selepas 1 bulan besalin
sebiji pn aku x mkn pil ni pn aku dh buang...knp aku x mkn sbb aku google banyak kesan -ve dr +ve..

No comments: