Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

Kalau berpacaran.....

jeng..jeng..jenggggggg..
*
*
*


35 weeks 5days..

Bergambar dihari Rabu bersama Baby "Q" ( inside ) hukhuk.. dulu time mengandungkan Qayyum de gak bergambar tapi dlm handphone je dan x pernah dimuat naikkan dimane2 Laman Sosial, tapi syg kenangan pertama kali mengandung dan gambar qayyum di hari pertama hilang begitu saja dari akibat kecuaian en suami..Sedih memang sedih tp pe nk buat..klu de Doraemon bley ar pijam mesen mase dia untuk dapatkan tu sume....urmm kite lupekan cite handphone kokak aku yg dh hilang  dgn segala memori indah aku....

hari ni aku pergi klinik cek perot lg dn kene scan lagi..wahhh doctor ni suke scan2 tau, tp x pe aku dpt jumpe kesayangan beta baby "Q"....Sehat, berat badan dia pun dh 2.85 kg..air ketumban pun paras ok, plasenta pn diatas dan kepala baby "Q" pn berada di bawah....kali ni berat aku x naik menten je padahal aku rase aku punye selera kuat je dlm 2 minggu lepas....start minggu depan aku dah start cek perut seminggu sekali tp aku mintak cek 2 minggu sekali buat yg terakhir kate aku kat adik nurse tu sbb aku de jumpe pakar pemakanan....jumpe pakar ni sume sebab doctor ganti bln 4 yang lepas dia yg order time tu berat aku baru naik 3 kg dh kecoh2 nak aku jumpe pakar pemakanan tu...nak x nak terpakse aku ikutkan gak.....

cukup buat hari ni klu de idea untuk menulis aku akan kongsi dgn korang sume ye.....

No comments: